امام جمعه جهرم:

راه پیروزی در نبرد اقتصادی در کار  و تلاش جهادی است

حجت‌الاسلام «مدبر» گفت: راه‌ برون‌رفت از جنگ اقتصادی امروز دشمن و راه حل بسیاری از مشکلات اقتصادی که امروز مردم ما با آن دست به گریبان هستند و ریشه در گذشته دارد در  اقدامات جهادی و انقلابی است.
کد خبر: ۵۲۵۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹ - 27May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌‌پرس از فارس، حجت الاسلام «محمدحسین مدبر» امام جمعه جهرم امروز ششم خرداد ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم اظهار داشت: امروز در جنگ اقتصادی با دشمن قرار داریم و ریشه بسیاری از مشکلات اقتصادی به دولت قبل برمی‌گردد و مسئولان آن دولت باید جوابگوی عملکرد هشت ساله خود و بدهی‌های زیادی که برای این دولت به جا گذاشته‌اند باشند اما راه‌حل این مشکلات در کوتاه مدت اقدامات جهادی و انقلابی ممکن است.

وی ضمن اشاره به برگزاری کنگره سراسری بزرگداشت 4 هزار شهید روحانی گفت: دشمن همیشه بیشترین آماج تبلیغات سوء خود را متوجه روحانیت می‌کند در حالی که نزدیک به 4 هزار روحانی در دفاع از آب و خاک این میهن و انقلاب جان خود را از دست دادند و به فیض شهادت نایل آمدند که نسبت به جمعیت ایران یعنی شش برابر میانگین سایر اقشار شهید تقدیم انقلاب نموده است.

مدبر با  اشاره به حادثه سقوط ساختمان متروپل آبادان گفت: علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد و باید پیشگیری‌های لازم در این خصوص و نظارت بر ساخت و سازها جدی‌تر صورت می‌گرفت و مسوولان باید نظارت و مراقبت کنند که دیگر شاهد وقوع چنین حوادثی نباشیم.

امام جمعه جهرم با اشاره به در پیش بودن سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) در یازدهم ذی القعده مصادف با 11 خرداد که با نام روز دختران در تقویم ایران در سال 1401 نامگذاری شده گفت: دختران جامعه امروزی ما با دختر طراز مذهب و انقلاب فاصله دارند و باید این فاصله کم شود.

انتهای پیام/ س

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار